زندگـیم ♥ مشکات ♥ زندگـیم ♥ مشکات ♥ ، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 10 روز سن داره

نور زندگی ما °• ~ مشکات ~ •°

وقتی دنیایت شروع شد

1393/6/18 15:34
175 بازدید
اشتراک گذاری
میخوام از روزی بنویسم که دنیات شروع شد دوشنبه 19 تیر ماه 1391 ساعت هفت صبح بسمت بیمارستان راهی شدیم منو بابا سعید اما دکتر گفت باید دوازده ظهر بریم بیمارستان تا اون موقع هنوز مشخص نشده بود کدوم بیمارستان از بین سه تا بیمارستان مصطفی خمینی . حضرت زینب و غیاثی سومین گزینه بخاطر نزدیکیه جاش و ساعتی که پزشک محترم خانوم مذهبی تعیین کرده بود انتخاب کردیم ساعت دوازده ظهر از خونه عزیز همراه زن دایی الهام و مامانی با ماشینه آقا جون راهیه بیمارستان شدیم تا آماده شدن من واسه اتاق عمل و اومدن بابا سعید اذان ظهرم گفته شد بعد از نماز رفتم آماده شدم واسه عمل لباس آبی کلاه آبی هنوز بابا نیومده بود بعد از حاضر شدن بابا اومد دیدمش و رفتم . حسه عجیبی بود اولین بار بود وارد اتاق عمل میشدم هم خوشحال بودم که میتونم ببینمت هم میترسیدم خلاصه با بی حسی از کمر عمل شروع شد و ساعت 14:15 دقیقه صدای جیغت پیچید تو اتاق عمل چقدر حالم خوب بود که دیدمت ...... دخترم خوش اومدی به دنیا
پسندها (1)

نظرات (2)

شادي
8 آبان 93 4:05
سلام دوست عزيز! خوبي؟!! وبلاگت خيلي قشنگه! مخصوصا عکس هاش! ولي چرا ازش کسب درآمد نميکني؟؟! کافيه توي ((سيستم کسب در آمد پاپ من)) ثبت نام کني. بعد وبلاگت رو در قسمت سايت ها ثبت ميکني تا تاييد بشه. بعد کد رو در قالب وبلاگت قرار ميدي. بعد به ازاي هر بازديدکننده که در وبلاگت کليک کنه 60 الي 150 ريال به حسابت اضافه ميشه. تسويه حساب ها به طور منظم و هفتگي انجام ميشه. کافيه که امتحان کني! مطمئنم خوشتون مياد و راضي خواهي بود! لينک ثبت نام : http://popman.ir/user/signup/ref:437 منتظرما! ___________________
سارا شکيبا
10 آبان 93 17:02
سلام وبلاگت قشنگه! من بازي هاي آندرويد زيادي توي وبلاگم گذاشتم حتما بيا دانلود کن و نظر برام بذار! ممنون ____